Kjell Fohrman skrev:Hur skulle jag kunna ifrågassätta dig - du bryter ju inte mot nuvarande regler. Visst det står i reglerna att annonsen inte får vara företagsliknande men det är ju en minst sagt godtycklig regel och din fråga skulle ju då bli till mig - "när är då min annons företagsliknande - var går gränsen" och då står vi där igen. Det kommer att bli oändliga diskussioner om det inte finns exakta regler som gäller för alla.
Däremot så skall man kanske kunna fundera på hur de skulle kunna vara utformade - istället skulle man kanske kunna ha som krav att man max. får ha en annons i varje kategori. I varje annons skulle man då kunna saluföra max. 6 produkter (man kan få dispens för fler)
Vad jag egentligen är interesserad av i denna diskution är att lyfta upp problemet och använda forumet's "kraft" för att hitta en lösning på problemet. Ju fler som tycker och tänker kan ju bara bidra till förbättringar, tycker också det blivit till en storm i ett vattenglas men något måste ju göras åt problemet, har full tillförlit åt dig Kjell och er andra som styr forumet att ni hittar en lösning på detta problem.