Nästa träff kommer att preliminärt se ut så här:
Vi träffas på Zoo Kompaniet vid 18:00. Jag och Johan (Jower) kommer att finnas på plats för enbart oss och försöker att hjälpa så gott det går. Tanken är att vi ska kolla på vissa tillbehör (gödning, co2 tillbehör, sten osv.) och även nån setup (kommer att finnas minst två kar som man kan klassa till vår genre).
Det kommer att finnas tillfälle att handla åtminstone växter till 40%, men kanske även annat till bra priser.
Efter detta (ca 19:00) kommer vi flytta oss hem till mig (ganska närma, 15min att gå i värsta fall) Där tar vi en fika och en kik på mina kar (det har hänt endel sen sist, både ny teknik, design och akvarium.) Vi kommer bla annat att få se en mäktig trådalgs setup ;).
Eftersom jag inte är särskilt duktig på att baka så blirdet nog köpfika (om inte nån annan erbjuder sig) ;)
Jag hade kanske även tänkt mig att vi skulle få igång byteshandeln lite. Så om det är nån som sitter på kvantiteter eller kavliteeer för den delen, ta med och byt eller skänk till den som inte är gjord av pengar.
jag har tänkt mig typ den 25:e januari... har inte kollat så mycket på datumet än men...
Då har jag fått bra med tid på mig att beställa hem saker om nått speciellt önskas + att jag har hunnit få ordning på mitt nya Showcase.
OBS! Allt ovan är inte spikat, jag återkommer innan det nya året med besked.
Sista anmälning om man med säkerhet vill handla måste dock ske minst 10 dagar innan träffen.