Vore det inte dags att starta en riktig akvarieförening. Jag har tillgång till gratis möteslokal. Sen är det "bara" se till att fixa ordförande, kassör och sekreterare. Jag tror det skulle främja akvarieintresset enormt här i stan och skulle suga upp många intresserade. Har man träffar enbart hemma hos folk kan det lätt bli en klubb för inbördes beundran som skrämmer iväg många framförallt unga människor. Låter det här intressant så visa lite intresse så tror jag att det kan bli mycket bra. Jag ställer gärna upp i en styrelse. ag var med och startade Växjö burfågelklubb på 80-talet och det gav då ettt enormt uppsving på intresset. Vi hade träffar egen tidning och flera utställningar. Med lite god vilja kan vi uppnå samma sak med en akvarieförening. Låter det här intressant så slå mig gärna en signal på nummer 0470-203 83 så får vi prata mer. Se möjligheterna istället för problemen. Jag har själv varit med i Linköpings akvarieförening och det var oerhört givande. Nej se nu till att vi får en förening här i stan!!