Ska det vara så här?

[FONT='Times New Roman']Igår började jag tvivla på att någon av Nova eller Luna var gravid. Visst, de är runda om magen, men nu hade det gått 29 dagar. Haha.[/FONT]
[FONT='Times New Roman'] ;) I morse, måndag, ser jag minst fem nya MINI-yngel på botten. De är så små att de fortfarande ligger och trycker mot botten. Jag ville egentligen sätta in dem i ett yngelkar, för att veta att de är en kull (helsyskon) men jag skulle iväg till jobbet. Jag behöver ju kontrollera när de färgar ut om de är av mammas stam ”Black Bar-liknande” eller om de blivit bland-Endlers. Men jag tänkte att så mycket kan väl inte hända på en dag, det är bara bra att de får en tuff start ute i karet. [/FONT]
[FONT='Times New Roman']”Survival of the fittest”. [/FONT]
[FONT='Times New Roman']Som jag naturligtvis hade på känn, så är det ännu fler yngel när jag kommer hem från jobbet! 9 stycken yngel har jag nu fångat in och lagt i ett yngelkar, för att mata dem med yngelfoder. Nu är den stora frågan: Är de av samma hona/samma kull, eller har bägge honorna lyckats föda på samma dag? Kan man se på honorna att de har fött? :confused: Luna är definitivt slankare, men Nova är tveksam. [/FONT]
[FONT='Times New Roman']Till råga på allt så verkar det som att de nu månadsgamla större ynglen är 6 stycken! Förvirringen är TOTAL! [:o] [/FONT]