Förstår inte riktigt varför jag skulle prata emot mig själv.

Jag föredrar akvarium med levande växter eller naturttrogna biotoper. Därför vill jag gärna propagera för sådana akvarier och visa hur snygga de kan vara. Vis av erfarenhet jag gjorde med ovanstående test för 20 år sedan skulle jag idag i alla fall inte heller göra om den testen;)

Sedan bara för att jag gillar en viss typ av akvarium innebär självklart inte att jag för den sakens skull dömmer ut andras smak eller anser mig vara förmer än de som gillar annat.

Det primära är ju att fiskarna sköts på ett bra sätt som du skriver.

När jag läste dina inlägg så upfattade i alla fall jag det som att du i ditt första inlägg berättar hur fult du tycker det är med den typen av akvarium, så till den graden att du inte änns som affärsinnehavare vill sälja den typen av inredning till folk.

Men att du i ditt andra inlägg kritiserar folk som tycker som du själv gör i ditt första samtidigt som du säger att du tycker att den typen av inredning är jäkligt fräck (även om du inte själv vill ha det så i dina akvarium..)

Nåja, du lyckades i alla fall finta bort mig..

Jens - vars dotter har rosa bottensubstrat, glasfigurer och en lilla sjöjungfrun planch som bakgrund i sitt guppy akvarium..