Nåväl nu är det väl upp till arrangörerna att avgöra om en sak skall tas med på auktionen och dessutom se till att städa upp efteråt om nu inte det gjordes.

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=darkorchid]Ärligt talat - ett glaslöst akvarium och en reflektor/ramp (?????) är rätt skrymmande och jag tycker nog man skall stämma av med arrangörerna så att det är OK att lämna kvar sitt skräp!! Nu var det så att jag lyckades fixa lokalen under mycket förmånliga former och då var det JAG som var ansvarig för att skiten kom bort!! Vad jag erfor så var det ingen som frågade varken mig eller GCG ifall det var OK att lämna kvar sitt skräp! Jag kunde talat om vart man kunde kasta det men att bara lämna kvar det var riktigt lågt! Förmodligen har jag väl fel och måste tänka om? Kanske jag skall fundera på att ta med mig "skräp" till nästa auktion? Det är ju rätt OK iså fall om jag nu inte har tillgång till container där jag bor? Jag lämnar ämnet här.... Jag är bara så förvånad över att man tar för givet att NÅN ANNAN fixar bort saker man dragit dit som ingen vill ha. Ansvar??[/COLOR][/FONT]