Nu är jag en sådan person som oftast kan ta att någon är odräglig emot mig. Jag kan tyvärr nämna några namn rakt av, men tänker självklart inte nämna dem. En av dem har inte synts till på flera månader efter att ha angripit flera personer som tillslut fick tillbaka, kunde inte ta det och försvann. Personligen tycker jag att det var skönt att denne inte kom tillbaka. Tycker att det är onödigt att kalla folk "idioter", "dum i huvudet" m.m. Om man gör en tabbe, erkänner sitt misstag för att inte andra skall göra detsamma osv. Få det ältat om och om igen är inte heller kul. Själv råkat ut för det och tillslut vart jag så förbannad så jag hade god lust att ta kontakt med denna person och ifråga sätta om personen inte var frisk!! Har hört talas om att det även försigår pm-mobbning i ibland, har dock inget jag kan styrka med. Men det är väl så här på alla forum? I vissa fall kanske man inte vågar tala om för huvudmannen för ett forum om mobbningen med risk att själv få sin mailbox nerbombad med en massa hot osv. Dock tycker jag att kan man inte hantera situationen att bli mobbad, SKA man ta hjälp av tex Kjell i detta forum.
//Camilla