Nej det är mindre än Torstens, det är tom ett standardkar men det kommer att bli snyggt. Efter visst huvudbry rörande utrymme och möblering av vår källare nådde jag och min vackra hustru konsensus om att det finns idag bara utrymme för ett kar i "TV-rummet". Eftersom det blev tokdyrt att måttbeställa ett med de optimala måtten för den befintliga bänken fick det bli ett standard 720 med extrautrustning. Syftet med detta kar är huvudsakligen att det skall vara snyggt att titta på och att våra fiskar skall trivas. Därför kommer nu en utrensning av viss befintlig fisk att äga rum, jag kan tyvärr inte skriva vilka fiskar det rör sig om eftersom det troligen skulle uppfattas som en annons av nitiska forumsläsare som i sin tur skulle rapportera detta till "hövdingen", och därmed skulle alla dessa ord vara förgäves.
Nästa lördag bär det därför av till GBG med släpkärra för att hämta karet, de som känner sig hugade att komma och bära på självaste "Halloween" kan anmäla sig till mig så kanske jag kan utlova både mat och dryck efteråt ;)