Kör en repris då sidan bröts så snabbt:

Puh, har nästan jobbat tre hela dagar i sträck, 8:00-13:00 16:00-21:30 är slitigt, och jag har nu sovit bort hela denna dag. Men det känns ändå bra som "arbetslös"! :)

Hanen blir bara hetsigare och hetsigare. När han inte ligger och trycker på någon plats så spenderar han tiden med att buffa på honan, simma in lite i den stora snäckan, vibrera och knäppa frenetiskt med munnen. Hon är ibland lite med på noterna men tröttnar för att sedan simma in bakom skiffret som hon sedan blockerar för hanen med sidan.

Jag gjorde om lite då jag slängde i ännu en bit skiffer så nu finns där en smal springa. Jag ändrade även om "mellansnäckan" så ingången är vertikal då de inte bryr sig om andra ingångar än jus sådana. Hanen går en bra bit in i den stora snäckan men jag hoppas att honan spanar in den mindre då den antagligen är lagom.

I övrigt äter de som grisar (både i mängd och stökande) och jag håller på att lära mig hur mycket de ska ha med tanke på att bukarna är lite insjunkna för tillfället. Som ni kan se på bilderna bryr de sig föga om stökande samt skrapande av rutor. Hanen snarare triggades igen och de tigger mat mat mat...

[ATTACH=CONFIG]41807[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]41808[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]41809[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]41810[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]41812[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]41816[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]41817[/ATTACH]