Mats Bryzell skrev:Drar in några random bilder som låg i "papperskorgen" - lite blixtiga och eländiga... bara somsisådär...:)
Planerar lite omändringar i stugan - är våldsamt sugen på lite Tanganyika igen, så det får arras om en smula!:)
Kanske inga vinnarbilder, men ändock bättre än de riktigt dåliga, lite grann i stil med "din papperskorg min inspirationskälla, typ"
Mats Bryzell skrev:Milkystimmet och de blå fetediscusarna får stanna där de är - men adoketorna skall få gå i 540-baljan. Bågfenorna skall flytta till Varberg. Det blir förhoppningsvis inom en snar framtid Kardinalräkor i karet man kan se på en bild där. Och så blir det två slimlineinredda 112-litare till Tanganyika - kan bli artkar med små sand/snäcklekare. Sedan har jag planerat att sätta in ett hörnkar på runt 300-liter och där skall det bli ett jävla rev med enbart prinsessor som skall få bilda en monsterkoloni - antagligen gracilis!:)
Mkt trevliga planer, hoppas på lite snäcklekare så charmiga och jag gillar ju dina härliga texter, bilder och filmer och ju fler kar och fiskarter desto trevligare blir det, för att inte tala om räkor etc.
Just snäcklekare är en framtida (kanske en snar framtid?!) önskefisk...
Mkt fina planer som sagt kör hårt Mats
Nicke