Ja, det VAR till universeum han sålde dem? frågor på det? skulle gärna vilja se honom rekommendera en paroon till ett 100L.. Pratar vi om samma person?
Och angående detta "mordhot".. Kan du istället bemöta någon form av argument istället för att sitta och älta det.. det var en klantig formulering (som du på något konstigt sätt kunde quota från ett forum du inte besöker) och du har fått en ursäkt från personal som inte haft något med detta att göra.. Vad mer kan du kräva?
Du säger att du inte är ett dugg intresserad av vår sida av hobbyn men är ruggigt snabb att pika (både live tydligen och här) om att många av oss skulle vara oansvariga etc trots att uppgifter från våra användare som varit medlemmar här längre än hos oss säger motsatsen.. Om du ska spela neutral (någon raderade dannes inlägg som nämnde mfk angående att köpa stort kar då vi säljer många "stora" kar svinbilligt då det bara är mellanskillnaden till uppgraderingar) så kan du ju iaf hålla dig utanför helt.. Är man lite objektiv kan man ju se att du inte bemöter några argument och är fruktansvärt överlägsen i dina svar.. Du har även enligt uppgift raderat vissa inlägg där du själv varit otrevlig mot vissa användare.. Vi valde att inte ta bort det så kallade hotet mot dig eftersom lagt kort ligger.. stå för vad du tycker istället och sitt inte och vifta bort oss och spela överlägsen..
"Vi" har aldrig gett oss in på Zoopet och kritiserat folk för att de håller småfiskar, kallat era nybörjare oansvariga för att de vill ha en guldfisk i ett tropiskt kar på 56L med fenbitare i.. Tills det händer kanske det är dags att lägga ner attityden.. du har en stående inbjudan till i alla fall mig och freke, jag har erbjudit mig att komma och snacka lite på någon zoopet-träff, men du är ju som sagt inte intresserad av det, du verkar se det som bättre att skriva ett överlägset "Lycka till med det", "Du har nog ingen framtid som fredsmäklare" än att ta någon som ber om ursäkt i handen..
Jag vet att det är många som blir upprörda när du kritiseras eftersom du verkar rätt hypad här.. Jag vet att 99,9 procent av Zoopet-användarna är jättetrevliga och kritiserar absolut inte dem genom detta inlägg..