Freke skrev:Kjell nu får du lugna ner dig. Jag sa inte att jag skulle se till att nån körde över dig (för det är mig du syftar på) Jag sa att jag ibland har god lust att göra det för du är så jävla anti mot andra som inte tycker som dig.
Jag minns inte vem det var som mordhotade mig på MFK - jag såg mordhotet som ett puckoinlägg och la därfär inte namnet på minnet. Däremot så minns jag mycket väl att det var en moderator som skrev det - hade det varit en tillfällig besökare och att de som modererade snabbt hade deletat det så hade det inte varit något att bry sig om. Men nu var det en officiell representant för MFK som skrev det.
Men vem det var det minns jag inte - att jag bemötte dig var bara för att du försvarade mordhotet.
Du kallar folk miljösvin & sen skall du vara en förebild på hur man skall sköta sig.
??? Vet inte ett dyft vad du menar. Jag har ett föredrag som jag kallar för är akvaristen ett miljösvin eller miljövän - är det detta som du menar
Hur många gånger har inte jag fått skit här inne?? Sök mina trådar så hittar vi svaret fort.. Så fort jag loggade in å nämnde att jag har skaffat mig 2 suttoni fick folk spader å sa att det inte är sant sen va det nån som frågade om han fick köpa den. Då hoppar du på mig & säger att jag sitter å driver försäljnig på zoopet. Det va ju fan han som ställde en fråga, en av dina betalande guldisar.
Om du anser dig illa behandlad så anmäl det. Det skrivs 500-600 inlägg varje dag på Zoopet och jag minns inte det.
Annonsering är inte tillåten för någon och jag säger lika ofta till goldisar om detta som jag säger till icke-goldisar. Lite märkligt är det dock att det är ytterst sällan som goldisar blir förbannade på mig när jag deletar deras inlägg (trots att de har betalt för sidan) - nästan alltid så är de som blir förbannade sådana som använder Zoopet utan att betala ett öre (dock självklart inte alla gratisanvändare - utan oftast accepterar dessa också reglerna).
Sen att pratar om att det är mycket som saknas på MFK så har du rätt men ha i åtanke på hur länge sidan vart öppe & antalet akvarister som håller på med rovfiskar.. Tro fan att det är lättare att ha en massa grejer på sidan när sidan funnits i 10år eller mer & har 5000 användare som håller små fiskar & av dom är 50% betalande till dig. Så du kan fixa lite balla grejer.
Zoopet hade redan från den allra första dagen 600 artbeskrivningar och ca. 100 artiklar
Allt på MFK gratis, ingen som behöver betala nått för att att visa bilder. Ang art register så jobbas det på det men det tar tid. Så om du bara ger oss en chans så blir nog allt bra..
Va bra då - lycka till
Jag har fortfarande inte fått nått svar av dig om du har lust att ses över en fika så vi kan begrava stridsyxan nån gång för jag hatar att ha ovänner
Jag visste inte ens att vi var ovänner - men vi är definitivt inte vänner och jag är inte ett dyft intresserad av att besöka dig