Lutt skrev:Men ursäkta mig så himla mycket att jag inte är synsk, men så här skrev du i första inlägget.
Jag visste inte att Jaget var en helt annan person och en hemlig forumsdel som fattar viktiga akvarieproblem här i Sverige.
Sen så började du rabbla om ni och vi, dom och oss och hela hey baberiba. Det här funkar inte.
Nja, uppropet startade Patrik och det är också han som är ansvarig. Sedan är det väl upp till var och en om man vill sluta upp - jag snappade upp det på ciklid.se och skrev om det på Zoopet. Du är ju själv (i likhet med mig) uppenbarligen medlem i såväl NCS som på ciklid.se http://www.ciklid.org/forum/member.php?u=9280 så då borde väl oclså du ha sett det. det har ju dessutom stått om det i Ciklidbladet så det borde väl inte vara någon större hemlighet för dig
vad gäller frågan om olämpliga fiskar så skrev jag ovan att det är något som jag driver men
Listan som sådan diskuterar jag dels via direkt kommunikation med kunniga personer, dels på det slutna forum som finns för de akvarister som har anmält sig för att "arbeta" med myndighetsrelaterade frågor. Upprop om detta har hållits på alla stora akvarieforum i Sverige och de som anmälde sig deltog på ett möte i Varberg. Bl.a. några av de som har deltagit i denna tråd deltar på detta forum.
Så enkelt var det