bossep skrev:Men herregud hur snarstucken och innsnöad kan man vara? Tycker du att Patrik skulle ha letat upp alla eventuellt intresserade? Dig och tant Agda som har en guldfisk?
Lite får ni faktiskt göra själva! Men fortsätt med att vara gänget för inbördes beundran får vi se hur långt ni kommer! Hur skulle det vara om ni tittade ut lite från de inre cirklarna?
Jag har försökt försvara eran syn och rätt från de värsta påhoppen men nu vet i tusan vem som har rätt!
Nej absolut inte, men det hade varit relevant för oss.. Ingen har anklagat Patrik för någonting..
Lugn och fin nu.. Vi är väl knappast gänget för inbördes beundran? Det är som sagt en självsanerande hobby.. Tar du inte ditt ansvar får du inga vänner.. Vi försöker? Plantswap kände iaf inte jag till, det ligger inte i min sfär.. Zoopet är ju inte en hälsosam miljö för "oss" etc..
Du gör som du behagar, om du tycker att det måste finnas en sida att stå på får du ju välja en, annars kan du hålla med oss i en del och tycka annorlunda i annat.. det fungerar det med..
Visst, man kan ju tycka att någon borde sett något om detta möte men eftersom ingen gjorde det måste vi ju kunna beklaga att det blev så att ingen av oss kunde dyka upp? Oavsett fejder eller är jag säker på att någon medlem på Mfk SOM OCKSÅ är medlem på MFK skulle postat upp något som är relevant för er..