Mats Bryzell skrev:Det skall bli bilder, jag lovar! fan vad snygga discusar Anders har köpt! Riktigt fina! Och jag tycker de han så bryskt lämnar ifrån sig nu, till mig, är jätte-jätte-pluttinutt-söta också - små fina goa svarta prickar och allt...:d;)
Jag tänkte på bilden med all sten där kardinalerna skall gå - det är ju några såna där "gång-grifter" sånt som man skall passa sig för att bygga i karet - rent utseendemässigt, men kardinalerna vill vara mycket på botten och gärna sitta i små grottor, så jag har byggt i stort sett för deras skull - bara så att ni vet... änna!
:)
Hej Mats!
Riktigt trevlig inredning till kardinalerna. Jag tycker det ser kanon ut både funktionsmässigt och att vila ögonen på.
Ska bli kul och se kardinalerna i ett lite mörkare kar (jmf med mitt) och se hur det blir.
Jag testar en annan Sulawesi räka nu (caridina spinata) och den burken har jag inrett mörkare.
Är det vanlig javamossa du kör mellan stenarna?
Nu vet jag inte vilken temp du kommer köra på men du får gärna meddela hur de växter du har fixar tempen, bra info att ha.
När fasiken kommer räkorna då?
Resterande projekt ser(låter) tip-top ut, som det brukar alltså!
/Daniel