Hallander skrev:Just det ja, det var riktigt najs ! Syns knappt men ser ändå stiligt ut. Om jag förstod det rätt så är dem blåsen i glas ? Rätt stilrent då faktiskt :)
Skillnaden mellan aquascaping och iwagumi är att iwagumi är med stenar istället för rötter ? För iwagumi såg riktigt cleant ut !
Hallander skrev:Tänkte det också, fan vad fina kar dem har, inga grejer alls i karet haha.. Men man vill ju försöka ha det så cleant som möjligt att man inte märker av dessa prylar, och därför hade det ju varit trevligt om man kunde gömma de på något vänster :) Haft någon extremt minimal doppvärmare och det utblåset samt insuget som marnat länka, så hade det varit klockrent. Co2 system är då en slang man stoppar ner i karet som man får försöka gömma på något snyggt sätt, men vad säger ni tror ni inte en matt plexi skiva hade kunnat vara bra att ha som en bakgrund för att dölja iaf doppvärmare och insuget ? Ca 5 cm ut från glaset.
Svart skiva borde funka utmärkt, du kan ju faktiskt gömma utblås i den också á guppyhotell. Jag har också funderat på den lösningen men känner personligen att det skulle bli bättre med en kub, tänkte ge mig på det på ett litet 30L men som jag nu scrappat.
Nuvarande tanken är nån form av wabikusa liknande i en 20L kub med vattenfall längst bak :) hur detta ska lösas har jag inte riktigt listat ut än, men det kommer. Nu ska jag iaf dra och slagga. Natti natt.