Nu blir jag ding..... på riktigt.... Idag blev det i alla fall 3 honor.. Och jag märkte att det va honor då hanen jag har i karet simmar runt dom och liksom vibrerar haha så jag antar att det är så dom raggar..
Men i alla fall jag.. jag bestämde mig för att ta en Polit hona till. så länge tills resten kommer för jag hade bara 1+1 av politerna...
Så jag tog då en som han sa igen va en garanterad hona.. Dock när jag kommer hem och kollar in i karet nu så ser jag att min polit hane har börjat mörka LITE i det vita men huvudet fortfarande svart.. så kollar jag igen.. men va fan? nu e han ju klar vit på kroppen igen så jag sätter mig och kollar och bara wofffs så är det värsta fighten i karet och där är helt plötsligt 2 vita polit hanar... så ÅTER IGEN... Så nu blir det en tur till till sandby ciklidhobby för att åter igen köpa fler fisk... Då jag nu helt plötsligt har 2 hanar och 1 hona ....
Jag blir trött på han.. och denna gången sa jag endå till han att kolla ordentligt för jag vill ha rätt...
TRÖTTTTTTTTTTTTT