Nystart av rescape tråden...

Blev ingen "ommöblering" däremot flytt till andra sidan gården, bor nu i en finare lite större 3:a med betydligt större tomt, underbart.

Ska tapetsera om innan jul som det ser ut nu, kommer då behöva flytta på karet för att komma åt väggen bakom, tänkte då passa på att fixa i ordning bänken så att den pallar med ett tag till, fixa ny scape, men hur ska det se ut då?!?!?

Postar samma bild som sist, akvariet ser dock inte riktigt lika dant ut nu men har ingen nyare bild och den är inte helt fel dock.. Ta en titt på den och kom med förslag.

Något som skulle uppskattas är följade, hur tusan ska jag placera rötterna, har nog egentligen för många för detta enda kar som jag kan ha de i. Men vill ju inte ha ihjäl eller i onödan slita bort anubias, javarombunke och windelöv som växer så fint på dessa för att låta rötterna ligga och torka till bättre tider, nej det vore bra om jag kunde använda de alla i karet men samtidigt är det ju massor crypto och svärdplantor som ska få plats, puh.

MaxB hjälp!!! :p

Bilder på de separata rötterna kan nog komma inom en snar framtid, ska nog möblera om anubiasen på de... kanske....

Nicke