Usch vad jag är seg med att uppdatera ... Men jag har hur som helst gjort ett vattenbyte på ca 80 % för att få bättre vatten. Har fått plocka bort pilörten, skruvvallisnerian och mossan (ska ersätta den med javamossa) eftersom det var lite för dåligt ljus för att se skulle må bra. Ska försöka få tag på några växter som kräver mindre ljus, då sumatraormbunken blir kvar (den är grymt snygg!), och den kommer stjäla det mesta av ljuset, höhö. Håller fortfarande på att exprimentera med hur jag ska kunna få en bra ytrörelse utan att dra på med pumpen så att sanden virvlar runt ...
Har även, mer eller mindre, bestämt mig för att sats på killis (Möjligen clownkilli, men förmodligen lyrstjärtskilli, Aphyosemion australe, då jag vill ha någon som är lite mer lättodlad) istället för dvärgkardinaler då dvärgkardinaler tydligen är jävligt (.....) svåra att få tag i när man bor i Norrbotten :mad:
Jag uppdaterar med nya bilder när jag fixat fler växter samt en svart bakgrund (glömde fråga på bilden idag, dumma mig) :)