Guy Palm skrev:Och du tror inte att kärnkraftsindustrin har förbättrat sig sedan du jobbade där. Utvecklingen går framåt och alternativen har inte hunnit i kapp. Hellre svensk kärnkraft än rysk gas.
Kanske det, men fortfarande vet man inte hur man skall hantera avfallet, fortfarande bryts uran på ett miljövidrigt sätt och fortfarande så är kärnkraftverken extremt lätta mål fär terrorister
Och du har alls inget eget ansvar för att du har hamnat i den situation du befinner dig i ?
Vet inte vad du menar? Det finns säkert saker jag skulle kunna ha gjort som gjort mitt liv bättre. Jag skulle t.ex. inte ha jobbat så mycket under åren (har t.ex. inte utnyttjat systemet och tagit ut en enda sjukdag på 30 år etc).
Men so what - Psoriasis atros, hjärnblödningar etc. är liksom lite svåra att påverka. Sedan är det ju faktiskt så att om bluffen om 3-månadersregel hade fungerat för mig så hade min totala sjukvårdskostnad sannolikt stannat vid ca. 150.000. Nu är den redan uppe i bra mycket mer än 1 miljon och oerhört mycket så slutsumman kommer säkert att hamna på en bra bit över 2 miljoner (om inte myndigheterna har tur och jag stryker med inom kort)