Marnat skrev:griniga gamla gubbar som förstör min tråd så här på morgonkvisten :( Nej skämt åsido, det är bara intressant att höra era åsikter och det är ju lite det som är meningen med ett forum oavsett.
Gällande varandet eller cke varandet av den lilla gången på vänstersidan så kommer jag troligtvis behålla den, dck har jag lite planer på att prova Crinum Calamistratum och bara låta den växa vilt i viss mån :) så jäkla komisk växt som jag än inte hittat plats för.
Läcker växt! Jag försökte läsa på ungerska först (min far är ungrare) men det gick väl inte så bra. :p
Någon som vet hur den blir under lite dåliga parametrar för den (pH, ljus etc) som mitt kar?
Marnat skrev:Fan vad sur ja blir, nu har mitt CO2 system havererat pga dåliga backventiler och skit, köp inte seras backventiler osv, de håller ite fö fem öre, vilket jävla skit Får helt enkelt försöka ta mig till affärer i veckan fixa nya grejer. se om jag kan ta mig in till södermalm imorgon kanske.
Tråkigt tråkigt när du kommit igång så bra. Hur havererade det? Bra att du meddelar så vi som inte startat med CO2 än blir varnade.