Vux skrev:
Svar Till Dexter: Riktigt fina fiskar du har! Jag tycker det är så fint med den där mönstrade kroppen :) Ja jag menar ungefär sånna som dina på bilden men jag såg några i affären som var sådär grön "metallic" som dina är på kroppen på svansen/fenan också. Tyckte skarpt om mönstert på hane på första bilden, tycker det är fint när det är mycket och kraftigt mönster :) Hur många vuxna guppy har du sammanlagt?

Vi har många som är som den hannen på den första bilden. :) Jo, jag kan tänka mig att de är superfina i den gröna nyansen på hela kroppen. Fick syn på blue snakeskin häromdagen när jag googlade runt, alltså med blå grundfärg. Supersnygga! Funderar lite på hur det skulle bli om man korsar en blå hona med någon av de snakeskinhannar jag har....Även om de säkert finns att få tag på är det roligt att få fram dem själv.:) Helt ärligt så vet jag inte riktigt hur många vuxna Guppys vi har....Låter konstigt kanske...[:o] Mååååånga! :) Har tur och har sluppit allt vad sjukdomar heter och Guppys har ju en tendens att bli fler och fler...;) Hannar köper vi aldrig i princip, våra yngel blir oftast hannar. Honor får vi köpa fler då och då för att skapa balans.