Klotte skrev:
Vore kul med lite bilder nu när du kört ett tag sen ljusuppgraderingar och mäsksystem. Gissar att växterna har satt rejäl fart nu.

Hur gick det med planerna för Riccian? Jag får hem ett lite idag som ska bindas ner i burken :)

MaxB skrev:
Halloj Marcus! Har inte varit inne på ett tag. Kollade runt lite på bilderna och måste säga att det ser forjävvla gôtt ut! Det är ett kar jag gärna skulle sitta och glo på en helkväll!:)

Nu börjar det klia rejält i akvariefingrarna - har ju varit burklös sedan ett par månader tillbaka... Ansjo kommer på lördag och mäter upp golvet i gäststugan på tomten - det blir akvarium där för hela slanten, men jag får ha en våtrumsmatta där först... mmmmmhhmmm, tålamod, tålamod!

Halloj grabbar, jag har varit utomlands i egypten i två veckor och har därmed inte uppdaterat denna tråd, det kommer lite bilder imorgon så ni får se hur jävligt det har växt, knappt så man ser in längre :( Mäsken fungerar med andra ord hahaha.

Tackar för de fina orden ansjo..

Jag har inte hunnit binda ner min riccia än men ska försöka göra det nu då den täcker nästan hela ytan nu..

Som sagt, bildupdate imorgon.