Men se där, det där gick ju riktigt bra att besluta åt mig. :)
Alltså det där med bakgrund är en riktig hybris för mig. När jag sista höll på med akvarium och rent av jobbade på akvarieaffär fanns inte bakgrunder utan man fick nöja sig med plast bakom. Och jag tycker ju att det är så jääääädra snyggt med bakgrund så det ser lite naturligt ut. På den tiden gömde man också slangar och sånt bakom växter så det borde ju funka även nu men ... ptja.... hybris som sagt var. [8D]
Har ett 200liters och behöver två slimlines 50x45. Gillade de där röda och svarta och de är ju lite dyrare dock. Har svart grus i botten och svarta stenar så jag tänkte att det kan kanske bli lite snyggt. Sen fanns ju rockwall granit också men de har jag inte sett live och kan inte avgöra om de är snygga eller inte. Är lite rädd för hur mycket frakten blir dock och hur lång tid det tar att få hem från pwss. En röd slimline kostar på djurmagasinet här 450 :- jämfört med 352 spänn på pwss. En hundring mindre stycket men då är frågan hur mycket frakt som tillkommer på det.
Tror nästan du får sköta beställningen åt mig också. Samt se till att den kommer hit så fort som möjligt. Och betala. Höhö. :D