När jag var ungefär 3 år blev jag hundbiten.
Detta resulterade i att jag idag har ett ca en dm långt ärr på vänster sida av ansiktet.
Hunden som bet mig var mina kusiners och jag gjorde absolut inget för att provocera hunden utan stod för nära min farmor som lagade mat vilket "Knubbe" inte gillade.
Jättehemskt på många sätt. Både för mina föräldrar som fick åka till akuten med sin lilla dotter och för mina kusiner som fick ta bort sin hund. Själv bryr jag mig inte så mycket, ärret har jag vant mig vid och jag är inte rädd för hundar.

Vi vet inte varför hunden attackerade mig men förmodligen var det bara nåt som slog slint. Hunden var av blandras och ägarna vana hundägare.
Vad jag vill säga är att man kan aldrig veta, oavsett om man känner hunden. Jag tycker inte att vissa raser ska förbjudas men det borde vara obligatoriskt att gå åtmindstonde en grundkurs med sin hund.
Jag har själv hund och om hon mot förmodan skulle bita någon skulle jag inte ha henne kvar, hur hemskt det än skulle kännas. Men alla måste ta sitt ansvar, både hundägare och föräldrar!
Tror att jag ska starta en egen tråd där vi kan diskutera vilka som borde få skaffa barn;)

Ni som hatar Rottisar, varför inte flytta till Danmark??!