erikthur skrev:Faktum är att du har full tillgång till den bästa informationen om killis redan. Fortsätt prata med Janne Wester på Södermalms akvarieaffär - han kan mer än någon av oss som häckar här.
:)
Vad kul! Jag har inte kommit in på området killis med honom - än. Hittills har bettorna tagit upp mesta samtalstiden. Och lite allmän information om än det ena, än det andra.
Sufar runt på nätet som den nörd jag är och hoppas kunna ha lite baskunskap innan det eventuellt blir dags att bestämma sig. :) Det är verkligen spännande! Men jag blir nästan yr av all (ibland komplicerad) information. När man väl hittar vettiga källor verkar folk väldigt generösa med att dela med sig av sina erfarenheter och sin kunskap. Så generösa att jag plötsligt är omgiven av ett myller av information, som blir svår att hålla isär. Fast det är bara roligt.
Efter att ha läst på lite tycker jag att det är märkligt att inte fler på detta forum fastnat för dessa små rackare. Hoppas att jag hittar någon art som kan trivas hos oss.