Kjell Fohrman skrev:har man inte råd att misslyckas skall man definitivt inte försöka
Just min tanke.. Men tycker AF oxå borde förstå det ist. för att föreslå det gång på gång. Nu hör inte det hit men deras statistik styr helt och hållet och jag undrar om de ens tänker på vår välfärd :(
Kjell Fohrman skrev:Funderade själv på att dra igång en webbshop när jag sålde grossitverksamheten för ca. 10 år sedan. Gjorde då en marknadsundersökning och konstaterade att det inte skulle kunna gå att driva en verksamhet och ta ut en vit acceptabel lön så jag avstod då. hade då ändå en del kapital så att jag hade kunnat skaffa mig ett hyfsat lager, vilket är nödvändigt för att kunna starta upp
Har förstått att det skulle bli kämpigt att få ut en acceptabel lön och inser därför att båda behöver jobba i tillägg. Däremot känns det som en bonus om man skulle kunna få det att gå runt med vinst.
Har ingen aning om hur stort AF:s starta eget bidrag är och antar att det är individuellt beroende på vad man har för planer så väldigt mycket hänger på det.