Tack allihopa!
Lite mer växter ska vi ha, flera av Nubis tips ska kollas upp lite mer, men vi har ju en stor buffel (plecco) så vi kan inte ha allt för tätt då river han bara upp det.
Stenarna är det säkert 5-6 sorter av och så blandat hade vi inte tänkt oss, men vi ska vänta tills snön försvinner och se vad vi kan hitta ute.
Vi har en ganska stor, knubbig rot som ligger i blöt den ska ner så fort den vill sjunka och den ska ligga ungefär i mitten lite längre bak.
Eftersom vi är två om detta kar och jag inte fått ensamrätt om besluten så kommer det inte helt och hållet bli ett SA-kar, men i fiskväg kommer det att luta åt det hållet.
Bakgrunden är ju stenar och rötter, att vi sedan tycker om både sten & rötter gör att vi kommer att ha en del av det. Vi har inte satt oss in så väl i vad som är vad, men hoppas och tror vi kommer att få mer tid till sån´t framöver.
Just nu så bor det 6 skalarer, 4 silverhajar, 12 briljanttetror, 4 kejsartetror, 2 plecco (segelfens?), 2 zebrabotior och en algätare av ngt slag. Vi vill ha lite fler av både Kejsare & Briljanter men sedan vet vi inte vad mer vi vill stoppa i, ni får gärna komma med tips på vad som skulle bli bra.
Jag skulle kunna tänka mig att flytta upp fiskarna från 375:an, då det är väldigt mkt SA där också har jag upptäckt och sedan skulle jag nog kunna göra ett Asien av det karet - men jag vet inte riktigt vad gubben min vill, han är ju lite mer lagd åt att bara köra på och se vad som händer...
Större bilder??? Jag är jättenöjd över att jag fick med någon bild alls... *haha* Orginalbilden var för stor så jag gjorde om den i ett program till webready och då blev det så här. Tips på hur jag ska göra för att det ska bli bra???