Haha, aja båda kommer att leva och frodas i ditt kar. Så "SA och Asien goes Umeå" Kanske? Har för mig att du bor där nånstans. "upp igenom" har du sagt iaf :D

Jag tycker som du, att det funkar med tråd. Om du vill ändra rubriken är det upp till dig. Tror innehållet blir det samma ;)

Har du kollat listorna över rocka? Tror att akvarielagret tar ifrån Glaser om du kan ta det den vägen. Kommer bli maffigt med din blandning!!

Angående mina projekt så har jag nu fått klartecken från mor och far. Mitt 540 kommer stå i deras matkällare med sommartemp på 22-24 c och vinter temp på 18-19 c. Perfekt för subtropiska fiskar.[:-38] [SIZE=1](channa bleheri)[/SIZE]
[SIZE=2]Så nästa månad ska det beställas ca 7-8 st. Under tiden ska kares flyttas, startas upp och sen ska det fyllas upp med MKT växter.
Nästa månad kommer även 2-3 till orientalis till mitt artkar. Har faktiskt börjat se tillstymmelse till parbildning nu när flytväxterna börja ta sig *Wohooo*

Jag och min bror beställde idag var sina Hujetas. Kommer passa bra bland fåglar och gäddor när channa flyttar ut.
[/SIZE]