Nja, de flesta kör faktiskt med luftdrivet skumfilter eller bottenfilter. Ytterfilter har jag inte sett så ofta, men då är det troligen Kinafilter som gäller.Jim_J skrev:Har du någon koll på vad thailändarna själva använder för fabrikat på ytterfilter? Duger det åt dem så duger det gott och väl åt mig :)
Så sa jag med innan jag blev av med min;)...
Usch vad ledsamt det är med ficktjuvar... Har haft turen att inte råka ut för någon, fast jag har alltid plånboken i framfickan, men det hjälper väl kanske inte alltid :/ Vägrar gå runt med midjeväska iaf :D
Inga problem med blixt där, annat än hos bläckfiskarna. Kolla in på mina foton här på Goldmedlemmarnas album så finns ett album från Paragon. Kommer även en liten artikel om Siam Paragon, när Kjell hinner sätta in den:).Siam Paragon har vi planerat in också! Hur är det med fotografering där? Är det någon mening att man tar med sig blixt, eller är det strängeligen förbjudet?
Kom att tänka på en av de inhemska delikatesserna jag testade första gången jag var dit, kong ten... Smakat det någon gång? :D Bifogar en liten bild nedan:
Är det de småfiskarna som är torkade? Smakar bara salt tycker jag, ingen höjdare om man jämför med Ahlgrens bilar:p...
Jepp, det är de. Tre veckor är för kort tid om man inte gör dessa tre veckor varje år:p!Jim_J skrev:Angkor Wat, visst är väl det de där jättegamla templen i kambodja?
Blir förmodligen ingen tripp dit, men Laos har vi pratat om. Men det blir väl som vanligt, man hinner med hälften man skulle vilja :)
Yes, men inte innehållet som försvann i lite olika affärer i Bangkok:D!Nubi skrev:
Lyckades du behålla din plånbok denna gång?