Hallåj!
Jag vet inte vilka jag har i botten nu...men ska rätta till det i sånna fall.
Juwel kanske skulle ha skickat med något schema man skulle fylla i angående vilket filter som skulle rengöras när..hahaha.:d 1 månad här , och 6 veckor där...tacka fasiken för att man blir nojig.
Men nu har du verkligen hjälpt mig...för jag har typ tvättat igenom allt en gång i månaden, förutom vita högst upp. Men men, det är nog inte problem ändå..fiskarna trivs, och ingen har dött, så nåt rätt gör man ju.
Ang lysrören så var det också bra att veta, visste inte att man måste hålla sig till juwels, men det kanske det är värt. Ja, jag fastnade för detta akvariet på zoo, och insåg sen att det var juwel och blev då ännu gladare, då jag hört att det ska vara ett bra märke på marknaden.
Tyvärr fick jag ingen bruks eller papper med ang pumpen..därmed mitt frågetecken angående rengörningen av filterna och hur dom skulle sitta.
Samtidigt så har jag svårt att tro att Juwel skulle göra dåliga akvariumpaket, men det är nog bara nya kunskapen man saknar och gamla vanor som gör en tveksam.
TACK! Ännu en dag när man lärt sig nåt nytt... =) Och det var inte bara jag som undrade såg jag.. =) Bra info!