gustinger skrev::D :D :D wow..
va då imorgon ^^ bara att sätta igång och städa och fixa nu ju ^^ sova kan man göra andra dagar , va stort det var föresten :D kommer bli jätte nice
måste erkänna att jag inte brukar vara så seg av mig, men just denna vecka har jag varit jätte seg, så de timmarna jag gick behövdes verkligen. Började idag 07.00 och tålamod är något man måste ha, det borde du veta ;)
MissB skrev:Härligt att du har fått hem det :)
Skönt att allt har gått bra hittills också. Själv hade jag inte haft tålamod att vänta till imorgon med rengöringen hehe
Rengöringen gjordes idag medans jag var på jobbet. Han (sambon) fixade och donade och dammsög :) Nu är det bara på med slimlines!
karrokaja skrev:vissa här på forumet har ju en hiskeligt stor portion med tur när det gäller att flytta svinstora och svintunga akvarium!!!
Kul att det gick bra! och väntar med spänning på slimline resultatet!! vilken hjälpsam sambo du btw!! en sån skulle man ha. (byta??)
Karro du anar inte hur mycket jag tog i igår! med tanke på att ett sånt akvarium kam flexa ganska bra så vågade jag ta i rätt så mkt :) Och jag snubblade aldrig! Jag var livrädd att min vardagsotur skulle dyka upp och överaska oss med något, men icke sa nicke, inga olyckor igår :)
neeeej nej, nu efter 5 år har jag fått honom precis som jag vill ;)
Vi åkte idag till Rusta, hoppades på att köpa blåljusslinga. Men de stängde vid 17.
R är jätte triggad i att få igång karet :) kanske mer än mig *fniss*
Bakar du goda LCHF-bullar kan han säkert hjälpa dig att silikona :) han har blivit riktigt duktig om man får skryta *leR*