travianplayer skrev:jo men varför är det sånt himla drag i trådarna om någon guldis startar ett typ 100 kar
en som ite är guldis startar ett 300 kar typ inget drag alls varför?
Det är inte storleken som räknas utan vad man gör med den öh... det.
En projekttråd med ett välplanerat gediget inrett kar med några spännande fiskar och täta bra uppdateringar är alltid spännande (vad som är väl inrett och spännande är högst personligt), oavsett storlek och vem som startat tråden. Storleken på karet är således av ringa betydelse, och får mig inte att titta in och kommentera i någon tråd för att karet är på 300 i stället för 100 liter.
Om vi där emot snackar 1500+ liter så är det en annan femma. Dessa karen är nästan alltid roliga att följa under uppstarten. Hur bör dom sig år för att bygga monstret, hur fick dom in det om dom köpte det, hur kommer dom lösa filtrering, vad för fiskar ska få nyttja ett så stort kar, hur ska det inredas osv. När karet väl har kommit igång gäller dock samma regler som för mindre kar, snyggt, intressant och täta bra uppdateringar.
Detta är min personliga åsikt, men jag tror den delas av många här på zoopet (ja kanske inte delen om dom stora karen dock men men, alla är vi olika :)).
mvh Tim