Kolla in akvariet på fotot som äer 3:a från botten i denna artikel http://www.zoopet.com/index.php?option=com_kb&task=article&article=128

Här hade vi en svart akvariemöbel, vit bakgrund, svarta och vita stenar samt blackmolly (+ några enstaka dalmantiner). Det var dock en del växter i akvariet för att ge en mjukare kontrast

[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Ja, de var snyggt. Bra med lite idéer från andra, sen får man ta lite här och där så de passar en själv. Den bakgrund jag har nu är blå havsdjup men skall byta ut den mot vit eller svart med mönster kanske av sten, få se vad jag hittar på, man får väll prova sej fram. Läste om en som satte upp en tygbakgrund som han kom på, då han följde med frugan för att köpa gardiner. Expediten skänkte honom tygbiten om jag mins rätt, för att paret inte skulle bli ovänner. [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3] [/SIZE][/FONT]
[FONT=Times New Roman][SIZE=3]Jag börjar med mollyn så länge. Tycker bara att dom stressar på så mycket. Skulle vilja ha lite lugnare fiskar, få se va de blir i framtiden.[/SIZE][/FONT]