MaxB skrev:Jo, jag tänkte på högersidan men ville liksom inte säga något - tänkte att du jobbade på det och ville vänta lite med att gagga.
Du har fått till en förjävla frän rot/växt-"grotta" där på vänstersidan, från mitten sett - min omedelbara tanke var att göra en likadan grej, fast spegelvänd och mer in i det bakre högra hörnet - det kunde nog bli mysigt!
Mer rötter alltså....jo det kanske skulle lösa problem lite enklare...
har ju funderat på stenrös men gav upp iden pga att gråsten inte passade in, stenkol diggar jag inte, och all annan sten i affärerna tar dom FÖR mycket pengar för....
Det som jag vill undvika att skapa är att det liksom blir likadant på på den högra sidan.... hur man än gör när man tittar på mitt akvarie (in real) är att man återgår till den mystiska och lummiga grottan...blir det 2st sådana ställen tror jag att charmen försvinner, if you know what I mean....
Men jag ska som sagt prova mig fram lite...
Sen om någon växtkille råkade titta in och kunde råda mig lite på växtfronten skulle det vara kul! Skulle gärna ha lite andra växter, men är inge sugen på att prova mig fram då jag inte skiter pengar....