Ah, har försökt att hitta lite mer info om hur mycket jag behöver beställa av PMDD ämnerna och sedan hur mycket jag ska blanda till men den informationen verkar vara svår att hitta.

Att byta vatten menade jag inte att "vadå, måste man byta vatten?" såklart att jag vet att man ska göra det jag tänkte bara att det var så mycket vatten så ofta också men du har ju rätt att när det ackumuleras så blir det ju mycket över till algerna. Jag kommer nog se efter att börja med PMDD när akvariet är inkört ordentligt kanske efter någon månad eller så, just nu är det ingen idé då jag oroar mig tillräckligt mycket om mina 4 fiskar jag har just nu *haha* Vad jag ser nu dock, så verkar det som en av växterna har fått ett nytt blad, vilket gör mig väldigt glad men på samma gång så är det en del växter som verkar inte må så bra (en del bruna blad etc).

Ingen fara att det blev ett långt inlägg :) hellre det än 5 stycken små korta. Förhoppnings vis överlever mina 4 fiskar dom kommande veckorna och den s.k 14 dagars nitrit spiken så efter det så blir det väl tal om PMDD och mer fiskar :)

Tack igen Toccata.