ansjo skrev:
Fixade till utblåset idag, nu syns det inte längre:p! Slimline är bra till mycket;)!

Läckert :) Jag ska köpa ett annat pumphuvud!

Enola skrev:
Kommer bli riktigt fint. Har verkligen en bra plats i rummet. Är lite avis :D

Tack, jag hoppas på det med rätt inredning och sen lite trevligt runt omkring med krukväxter osv.

macke_fisk skrev:
det ser ju skitbra ut. fina svärdsplantor och jag slår ett slag för att du ska tjoffa i lite corydoras :D. bara någon ;). kommer det att vara mycket växter eller mycket rötter eller vad har du tänkt dig^^?.

Det är bara 1 Svärdsplanta ;) har väl en 5-6st såna där som stått och blivit riktiga modersplantor, men det blir ingen sån svärdsplanta i detta kar.

Jag har nån idé om hur jag vill att det ska se ut, men jag är lite osäker på vad jag ska ha för fisk i. Växterna blir dels lite lågväxande gräs, samt en växt som påminner om "Stjärnväxt" åtminstone i färgerna, dock är stjälken lite tunnare på dessa. Sen ska det i en "näckros"...samt några stenar med äkta javamossa på.

Rötterna blir den tunna och spretiga sorten som ska gå ända upp till ytan..
sen hade jag tänkt försöka gömma nån artificiell grotta under moss-stenarna.

Jag har köpt ett par M.ramirezi "Electric Blue" som jag hade tänkt skulle gå i denna burk ursprungligen, men kan inte bestämma mig nu när dom väl är hemma hos mig.

Meeeen jag ska nog komma på nått...