Oj, sedan jag slutade läsa i denna tråd kl. 13.30 igår och meddelade att jag hade sagt mitt i tråden (jag hade ju de facto svarat tämligen uttömmande på frågan i det första inlägget i tråden) så har det inkommit ytterligare 64 inlägg tråd och detta forum sjuder verkligen av aktivitet - på mindre än ett dygn har det bara i denna tråd skrivits mer inlägg än vad det i de flesta forum görs på en vecka;)
Jag har inte läst dessa 64 inlägg och kommer inte att göra det heller.
Om någon har förslag på förändringar på Zoopet (finns säkert mycket som kan förändras till det bättre) så får ni gärna starta en ny tråd om det.
Dock så är det kanske inte känns helt meningsfullt att ta upp de frågor som ältats gång på gång - utan kom gärna med nya fräscha förslag.
Vi har ändrat oerhört mycket och tillfört massor av nya funktioner på Zoopet sedan starten, allt på förslag från Zoopetare - gold som icke gold.
Bra ändringsförslag som inte försämrar den ekonomiska situationen och som inte förvärrar vår arbetssistuation är alltid välkomna.
Detta var också mitt sista inlägg i denna tråd - men vill ni fortsätta träta med varandra så är ni välkomna att fortsätta.
Ni som stött Zoopet i denna diskussion och även ni som inte har gjort det - till er önskar jag er alla en riktigt bar dag.