Lutt - fortfarande förstår du inte vad jag menar. Du får väl ut något från att läsa i forumet och diskutera i forumet eller hur - annars skulle du inte lägga ner tid på det. Lämna det andra ooch koncentrera dig på just forumet. Är det inte värt att betala 225 kronor för att delen skall kunna vara kvar.

@ annatejt. Jag vet felet - vi har olika definition av personangrepp!
är du bara dum eller kan du inte läsa vad jag skriver?
ligger för mig ganska nära detta ord.

Nej jag kan inte läsa ironin - jag ser var som står men kan inte läsa någon ironin. Menar du att de små gubbarna skall markera ironi - ironi mot vad i så fall - mot dig själv eller mot zoopet?

Vi är på ett forum - då är det det skrivna ordet som gäller - om du känner dig missuppfattad så beror det troligtvis på att du uttryckt dig oklart och då hör det till god ton att försöka lugnt och stilla reda upp detta - istället så beskyller du mig för personangrepp gång på gång. Jag har angripet dina ståndpunkter - ej din person. Att kalla någon dum eller antyda lässvårigheter är personangrepp - att visa var ett resonemang hamnar och fråga om man värvar medlemar (obs frågar - inte påstår) är inte ett personangrepp i min lilla värld.

MVH Lasse