Måste man hålla med för det för att man har varit med ett taga??sen gamla trådar är gamla för mig, jag lever i nuet och ville ha ett svar på min fråga och det fick jag.Sen har inte denna fråga specifikt denna fråga dykt upp tidigare vad jag kan minnas men du som har varit med så länge kanske kan infomera mig i så fall på rak arm

Nej då, du behöver inte hålla med, men har man varit med så länge som du, så borde man ha hunnit läsa tillräckligt med dessa trådar, och då också läst Kjells förklaring varför hemsidan kostar. Och har han då valt att lägga bilduppläggning inpm Goldmedlemskapet, så borde du ha hunnit inse att så är det bara, och acceptera det.
Och inte komma med förslag att vi borde rösta om det, eftersom sådana förslag kommer regelbundet i de här trådarna.
Det kan inte anses vara att inte leva i nuet, det kallas väl för att dra nytta av erfarenheter.
Sen kan man ju undra varför du blir så upprörd av just mina svar, är det för att jag är rakt på sak? Det måste ju jag ha min frihet att vara, om jag nu är lagd för att vara det. Eller har just jag inte rätt att uttrycka MINA åsikter.
"Sparkar man i högen skriker den som känner sig träffad".
Tagga ner, Patrik.