Vill bara inflika att det är stor skillnad melllan tabletter och tabletter. Många löser upp sig vädldigt snabbt och skitar ner vattnet mycket, samtidigt som de inte är så näringsrikare.

Så även om jag förstår ditt problem så tycker jag att du istället borde efterlysa tips på "Maltabletter av bra kvalitet i storpack" - annars kan det bli dyrt i längden

Kjell,

Jag kommer skriva lite saker som kan uppfattas som irriterande men så är absolut inte fallet.
Varför kan ni inte utgå från att jag vill det som är bäst för de djur jag håller mig med?
Jag frågar efter en sak och ett svar i stil med "XX finns i 100kilos tunnor men de är inte alls bra" eller det kan komma en lastbil med YYtabletter och dem har jag själv använt och gillar väldigt mycket" hade väl varit utmärkt? Frågan ställs ju i syfte att få ta del an info som ni medlemmar har. Det känns som att oavsett vad man skriver så blir man nedtittad på inom zoopet. Frågan är ställd i rent reasearchsyfte.

Jag ber om ursäkt om jag gör någon arg eller sårar någon för jag tror inte att det var din mening att få mig att känna mig dum och jag vill även understryka att det inte du personligen Kjell som står för det jag skrev ovan.

Nu har jag ventilerat mig, tycker ni att jag är helt ute och cyklar så ska jag hålla tyst för all framtid och inte ställa fler dumma frågor.

Och Kjell, tack för svaret, jag förstår din välmening.