[FONT=Verdana]Ett litet mini projekt som jag har pysslat med, har ett 70 liters som inte har sett så roligt ut.[/FONT]

[FONT=Verdana]Först snickrade jag till en ny bänk.[/FONT]
[ATTACH]21073[/ATTACH] [ATTACH]21074[/ATTACH]

[FONT=Verdana]Sen har jag satt dit Slim-Line röd gnejs med ett filter fack på 5,8 liter, (med väl inkörda filter kuber i) och som jag har en [/FONT][COLOR=black][FONT=Verdana]AquaClear Powerhead 20, funderar på om jag ska gå upp en storlek på pumpen.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][ATTACH]21075[/ATTACH] [ATTACH]21076[/ATTACH][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][ATTACH]21077[/ATTACH][/FONT][/COLOR]

Belysningen är en gammal ramp som jag byggt om, två st. 18w Aquarelle med reflektorer.

[COLOR=black][FONT=Verdana]Nu går det fem st. troligtvis Otocinclus macrospilus, sen ska det bli ett stim av någon Corydoras lite inne på adolfoi eller arcuatus, sen får jag se om det kan bli någon liten tetra.[/FONT][/COLOR]

[COLOR=black][FONT=Verdana][COLOR=black][FONT=Verdana]Ska försöka få tag i några små red moor rötter som kan hänga ner.[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana]Lite bilder på hur det blev.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][ATTACH]21080[/ATTACH] [ATTACH]21081[/ATTACH][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][ATTACH]21082[/ATTACH] [ATTACH]21083[/ATTACH][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][ATTACH]21084[/ATTACH] [ATTACH]21085[/ATTACH][/FONT][/COLOR]

[COLOR=black][FONT=Verdana]Sen skickar jag med några bilder på stora baljan, bilderna tagna efter att dom två främre rören har släkts.[/FONT][/COLOR]
[ATTACH]21086[/ATTACH] [ATTACH]21087[/ATTACH]