rick skrev:Det var det sämsta försvarstal jag hört på länge.
Zookompaniet där jag handlar har dom också en som är ansvarig för
akvarierna och dom har mer än dubbelt så många akvarier och där funkar allt klockrent. Dessutom så har som sett till att den övriga personalen även kan hoppa in när det behövs och har breda grundkunskaper och även vice versa för den som kan akvarier..
Sen handlar det inte om 1000kr för en Altum som ändå är en mycket ovanlig exklusiv svårordlad fisk utan om en vanlig sketen ancistrus.
Mitt försvarstal inte i klass med en slipad advokats men jag ville med det säga att alla i en zooaffär kan inte vara experter på alla kryp de säljer men man kan minst kräva att de inte säger saker upp emot väggarna vilket jag vet att förekommer [:(!] då jag fått råd från nämnd kedja som inte var så briljanta men det rådde ni är på zoopet bot på (tack och lov att ni finns ananras hade jag haft i hjäl alla fiskar inom ett ½år)) :d. Nä vist priset var högt för en Anci. men som någon skrev tidigare de har sina list priser som de är satta till att följa sedan är det upp till oss köpare att avgöra vad vi vil/ är beraedda att betala. Jag hade inte pyntat de pengaran du nämnt för en Anci. Jag tycker att det är värt o ha lite is i magen närman letar fisk för priserna kan skilja bra butiker i mellan även i lalla byhålan Borås.[:-9]