ansjo skrev:Sorry Nic, men de kommer nog tyvärr inte att bli så gamla om du inte ordnar det väl för dem. Jag är även tveksam att du ens då kommer att få igång dem riktigt utan kommer att bli hackkycklingar om du har dem med fler diskusar.
De diskusarna skulle jag personligen inte tagit hem om jag ens fick betalt för att ta emot dem, och det säger jag inte för att vara taskig utan jag säger som det är, utan krusiduller. Visst kan jag säga att de var jättefina, men skulle de då gå och dö så finns risken att du köper lika usel fisk nästa gång.
Hoppas att du inte går ner dig för mycket efter dessa orden, men dina SS ser å andra sidan bra ut i sin ungdom:D!
Det är bara bra att höra vad de som kan har att säga! :)
Kan nog hålla med dig såhär i efterhand.. Väldigt stor skillnad på dom och på de andra 2!!
Faktum är att de små är rätt tuffa, drar loss stycken med räkmix från scalarernas mun etc. Men det är som du och andra skrivit, de är jäkligt tunna och risken är väl att de inte blir så gamla... Får hoppas på det bästa helt enkelt, är ju ny på discus..