kaj.p skrev:Haha jodå Har berättat om det innan men just pappan till dessa skalarer tog nog rekordet. Jag gick förbi karet där de gick med smått, detta stod högst upp i ställningen. Så hörde jag något bakom mig, då hade pappa blivit så förbannad att han hoppade efter mig. Ett lätt fall på ca 2 meter rätt ner i betonggolvet. Jag tog upp honom o släppte ner honom i karet igen där han genast flöt till botten och blev liggande. Tänkte det var den fisken det.
Gick sedan o städade ett annat kar men efter ca 10 minuter kom jag på att jag måste kolla honom. Så jag gick fram till karet och där står han lika tvärilsken som alltid och gör sina utfall för o jaga bort mig. :d:d
Så Max glöm ej täckglasen och skall du ner i karen o bröta ta den gipsade armen. :p
Hoho!:D Ja, den storyn är för skön alltså! Faktum är att jag redan igår fått ett rejält bett. Det var en crypto som hade lossnat och jag skulle bara peta ner den i substratet - Snatt - sa det bara så var en av dom där och nafsade till - helsköna lirare!:)