Johanski skrev:
Suss är grymt serviceinriktad, och det är jättebra service på PWSS. Har dock själv haft en dålig erfarenhet av dem när jag fick vänta på en ramp i ca. 5 månader. En gång var det en trasig en, nästa gång var det fel, men allt var inte deras fel. Men det löste sig tillslut :) Och jag fick rejäl rabatt på rampen också.

Trist att behöva avliva fiskar. Bara du kommer igenom den här krisen så kommer akvaristiken vara så mycket roligare.

Lycka till!

Tror att det kan gå fort när det är saker som är lätta och skicka och som dom har hemma. Har fått uppfattningen att dom som fått vänta länge oftare beställt större saker.

Förut har jag skött alla avlivningar själv men efter sista persen med neontetrorna kände jag att jag inte orkade. Men det kändes inte rätt att den fick gå där och plågas när det inte fanns nån changs att den skulle överleva. Så sambon fick rycka in.

Håller modet uppe genom att planera vad jag ska göra när krisen är över. Klarar jag det här klarar jag nog det mesta. Planerna beror ju lite på vilka fiskar som överlever. Är lite orolig för påverkan på vattenkvalitén när Nematolen eventuellt tar kol på alla snäckor som jag inte lyckas plocka upp. Men jag måste ju ändå göra ett stort vattenbyte efter medicinering så det borde väl ordna sig.