ynglena är MYCKET mindre fortfarande än tex de yngel som jag fick av en annan guppy igår så de är klart underutvecklade. och de ynglena som kom igår hade dessutom väldigt lite till näst intill ingen gulesäck kvar. de yngel som kom från den nu avlidna mamman var mycket mycket små med en 'gigantisk' gulesäck på magen. Det är faktiskt långt ifrån den första guppyfödseln jag bevittnat ska du veta.
jag tycker inte du har rätt att kritisera mig när du inte själv har sett omständigheterna. jag vet MYCKET väl att födslar håller på i timmar så varför inte först fråga hur länge jag väntade innan jag tog mitt beslut kanske? 2 dygn ska jag säga dig! och det var banne mig inte ett lätt beslut och hon mådde klart INTE bra. det var min finaste guppyhona (moscow blue) som jag tänkte odla på...så om du tror att jag på något sätt gjorde detta för att ''det inte gick fort nog'' så kan jag informera dig att det är så långt ifrån du kan komma.
jag vill bara säga att du gjort mig upprörd och arg genom dina fördommar och förutfattade meningar... undrar verkligen vad du baserar dina ''subtila'' påståenden om min bristande kunskap på...