För familjefridens skull är det väl bäst om Blåvitt vinner för frugan blir sur som ättika när det går dåligt för blåvitt (och Liverpool och Celtic). Och skulle dessutom ÖIS av alla lag vinna mot dom då lär det inte gå att prata med henne på en vecka.

Så ikväll äter jag middag ensam när hon är inne i stan och kollar på fotboll - får väl kolla på matchen på TV istället.

Jag är lite likadan. Min sambo är inte jätteförtjust i mig när Blåvitt förlorar. Men det gick onekligen bra. Nu får vi se hur det går ikväll mellan Elfsborg och Malmö. Det är ganska skönt att se andra lag på TV. Då kan man lägga bort känslorna och kolla på fotbollen. Jag har nog inte missat någon Allsvensk match än i år på Canal+, och det blir nog inte många som missas (skulle vara när jag själv spelar då). Så jävla gött att Allsvenskan har dragit igång igen.....

Jag håller med dig Heu. Jag kommer också från Kalmar (det gör kanske iof inte du, men Nybban är nära nog för att nästan alla ska vara FF-tokiga), och föraktar laget som få. Väldigt få rödvita som vill prata fotboll just nu... Men, men; det kan ändras fort.

/Jocke