Markus1984 skrev:Riktigt trevligt akvarium Mikael! Hur många panda corydoras köpte du från första början?(har funderat på testa odla dessa när jag får iordning på min lilla lokal)
Att byta eller skänka bort akvarieväxter tycker jag är en riktigt bra grej, dumt att slänga växter om dom är fina och nån i närheten vill ha dom...dom kostar ju ändå c:a50kr plantan..att byta är ju samma sak där, byt bort mot nått som man själv inte har och spara lite pengar.
Det finns säkert akvarister där du bor också :D
[COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana]Tackar.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana]Jag köpte tio st. men jag fick elva:)[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana]Helt underbar liten Corydoras, om än lite känslig kanske, jag förlorade nästan direkt fyra st.[:(!][/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana]Dom var lätta att få i lek som du kanske redan har läst tidigare i min tråd.[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana][/FONT][/COLOR][COLOR=black][FONT=Verdana]De små ska nog få gå några veckor till i det lilla karet innan jag släpper ner dom i det stora, orkar knappt vänta tills dess.:D[/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana] [/FONT][/COLOR]
[COLOR=black][FONT=Verdana]Jag öppnar en ny diskussion under sociala grupper, Värmland, så kanske man kan skänka eller byta lite växter och få träffa någon med samma intresse....:):)[/FONT][/COLOR]