Drog som vanligt ut lite på tiden!

Ja, som vanligt så drog det ut lite på tiden det där med modulerna [:o] Men igår fick jag silikonat fast de två modulerna till bakrutan och de har legat under press i nästan ett dygn. Alldeles precis silikonade jag fast den tredje och sista modulen som numera sitter på ena sidorutan (ligger under press nu, så tyvärr inga bilder förrän tidigast imorrn... Tänkte ta bort pressen under morgondagen och sedan låta det stå och härda fram tills helgen då jag tänkte vattenfylla det, låta det stå någon dag och sedan köra igång det på allvar...

Tror helt klart att det kommer att bli riktigt läckert, särskilt när jag får på toningsfilmen på de rutor där jag nu har monterat modulerna...

Skall försöka få upp några bilder på projektet under morgondagen när alla böcker är borttagna (de används som "pressar" för tillfället :)

På lördag tänkte jag dessutom påbörja projekt heltäckande ljusramp (3st LED-spotlights och "nattbelysning"), gäller att göra allt på en gång vet ni *hehe* Någon som har erfarenhet av LED-belysning till akvarier?!

Men som sagt, under morgondagen skall jag försöka få upp lite bilder!